خدای من....
چقدر دوست دارم که وقت نیایش،خدای من بخوانمت....
این حس مالکیت،این که تو خدای من هستی،انگار همه نیازها وکمبودهای مرا برآورده میکند....

------------
پ ن 1 (95/5/6) :این متن ابتدا آزمایشی و منتخب از جایی دیگر بود، اما دیدم قشنگه گذاشتم بمونه برای پست اول.
پ ن 2 (95/9/9): این اولین پست وبم بود که جالب اینه که اسمش هم سرآغاز بود. (از نظر همخوانی با منوی سرآغاز بالای این وب جدید)

***********************************

اسباب کشی کردم به اینجا :)

فعلا وب بلاگفایی (همین آدرس با بلاگفا) دیگه بروز نمیشه، کلا اسباب کشی کردم تو سرویس بیان. به چند دلیل:

اول اینکه فضاش متفاوت تر و تخصصی تره و من هم به دنبال این بود که یکم تخصصی تر باشه وبم.

دوم اینکه این چند روز خیلی تلاش کردم یک قالب ریسپانسیو یا واکنشگرای1 خوب برای وبم بذارم که شرلوکی هم باشه. حتی فایل css یک قالب ریسپانسیو رو هم بصورت دلخواه شرلوکی تغییر دادم اما هیچ منبعی برای آپلود و لینک مستقیمش بدون پول! پیدا نکردم!! اما "بیان" خودش یکی دو تا قالب ریسپانسیو خوب داشت که کدهاش هم قابل تغییر و ویرایش بودن. من هم روش کار کردم و بالاخره اون چیزی که دلم میخواست رو در آوردم. ( پ ن 1 : قالب ریسپانسیو قالبیه که وقتی با گوشی یا تبلت میرید توی وبلاگ، متناسب با صفحه ی گوشی، قالب رو تنظیم میکنه و گویی یک نرم افزار موبایل رو مطالعه میکنید و اون حالت بهم ریخته،فونت ریز، یا مشکل لود شدن رو نداره... دلم میخواست خودم یا هر کسی که به وب "شرلوک هلمز" سر میزنه، حال کنه توش! )

سوم اینکه سبک کارم یذره ممکنه تغییر کنه، شاید روی سرعت بروز کردن هم اثر بذاره. مثلاً یک بار دو سه تا پست با هم بذارم، یه بار هم تا یک ماه اصلاً پست نذارم...ولی معنیش عدم فعالیت نیست وبم رو دوست میدارم ^_^