از آنانکه شرلوک را به بهانه ی عمق افکارش، با لباس بیمارستان! در رستوران! پای میز مذاکره! در یک قاب به تصویر میکشند، چه توقعی دارید؟ :)


با پخش تریلر رسمی فصل چهارم شرلوک هلمز، دوستان شروع به گمانه زنی کردند که کاری جالب و هیجان انگیز هست. من نظرات (در پاتوق شرلوکی ها، خیابان بیکر) رو خوندم. دوستان شرلوکی ما، از داده های مختلفی برای آنالیزهای شرلوکیشون استفاده کردن! که خیلی جالبن! از تریلر رسمی و مراسمهای مختلف تا داستانهای شرلوک هلمز از منابع کتابی ، تا عکسهای منتشر شده در فیلم برداری شرلوک، و حتی سرچ لوکیشن ها و سوابق تاریخی اونها! :)

چند تا نکته رو میخواستم بگم:

اول اینکه ؛ به این میگن قدرت استنتاج بر و بچز شرلوکی! دمتون گرم!

دوم اینکه ؛ اما در مطالعه ی نظرات متوجه شدم که گویی هر کدوم از دوستان به بخشی از داده ها تسلط پیدا کردن، و بخشی دیگه رو در دسترس نداشته اند. در صورت تجمیع داده ها نتایج خیلی جالبتری هم میشه گرفت! :) ان شاءالله بزودی یه چیزایی درست میکنم میذارم... خوشحال میشم نظراتتون رو بدونم...

نکته ی سوم هم اینه که همش تو این مدت افسوس میخوردم که چرا یه نرم افزار تدوین کلیپ درست و حسابی که باهاش وارد باشم ندارم! تا یه کلیپی از قسمتهای فصلهای گذشته ی شرلوک درست میکردم که فوق فوق ترسناک باشن! معنیش میدونین چیه دیگه؟!

یعنی از این شرلوک هرچی بگی برمیاد!
آیا من نمیتونم صحنه ی اشک ریختن شرلوک برای اعتراف گرفتن از زن اون مردی که در قسمت بازی بزرگ ماشین کرایه کرده بود ، رو، بعلاوه ی صحنه ای تو رسوایی در بلگراویا که شرلوک با مشت میزنه تو صورت جان ، بعلاوه ی صحنه ی اول بازی بزرگ که پسره میگه با چاقو زدم و زدم و زدم و زدم و دیدم اتاق پر از خون شده! ، بعلاوه ی صحنه ای از بانکدار کور که شرلوک یواشکی چاقوی بجا مونده از فرد حمله کننده رو با پا سُر میده زیر صندلیش، بعلاوه ی صحنه ای از آخرین عهدش که بیلی میگه وقتی مُرد وسائلش به من میرسه! ، رو با هم مچ کنم یه موزیک وحشتناک هم بذارم روش؟!

البته صحنه های دیگه هم هستن ولی من عمداً اون مسخره هاشو گفتم! یعنی میخوام بگم تو خشنترین چیزهایی که تو تریلرها دیدین، اصلا بعید ندونین که خشونت یا دُز احساسی یا بحرانی فصل 4 نصف نصف تریلر، یا حتی تو بعضی صحنه ها اصلا سرکاری باشه! ^_^

خلاصه غصه نخورید! It could be a trick !