دائماً آپدیت میشود: در ادامه ی مطلب

(پست حاضر، مربوط به "این پست" میباشد.)


آپدیت -2017/08/12 - 20:5 :

در اون لحظه که جمله ی تشکر انتهای بازی رو تایپ کردم، به این فکر افتادم اما جدی نگرفتم. ولی حالا دارم بهش جدی فکر میکنم.

اینکه کسی به خوندن این جمله میرسه؟

و آیا من تا اون موقع زنده خواهم بود؟

SH_



آپدیت -2017/08/12 - 21:12 :

دیوونه ام کردن. از همه وحشتناک تر حدسهای خانم هادسونه.

SH_




آپدیت -2017/08/13 - 12:00 :

نشستم توی یخچال اعصابم آروم بشه.

SH_




آپدیت -2017/08/14 - 17:02 :

چهار تا معمای تو در توئه. فعلاً فقط یک نفر، و فقط اولین مرحله. come on !!! کجایین پس؟!

SH_




آپدیت -2017/08/14 - 20:15 :

من فکر میکردم فقط آخری کمی سخت باشه. گفتم الآن میاین میگین چقد آسون بود!!

SH_




آپدیت -2017/08/14 - 21:54 :

حداقل راهنمایی بگیرین...

SH_

.......................

comments:

John: شاید مسافرتن، شرلوک.

SH: چه مسافرتی؟ لب دریا با شلوارک یخمک میخورن؟! این که سرگرم کننده تره.

John: مؤدب باش! راستی فکر بدی هم نیست... هوم...

SH: خدای من... حداقل دریا رو آلوده نکنید.




 آپدیت -2017/08/15 - 02:22 :

3 نفر معمای اول ، 1 نفر معمای دوم . برای معمای سوم، بذارین یه نصیحت کنم : هر وقت حل یک مسئله بیش از حد طولانی شد، حتماً راه "کوتاه"تری درست جلوی چشمت وجود داره.

SH_

 

.......................

comments:

John: مثلاً اینکه اول عنوان کامنت رو بخونی بعد جواب بدی!!

SH: اشتباه بخاطر تکرار تصادفی یک لفظ در دو کامنت بود. گفتم که.
John: تو خودتم به توضیحات بقیه گوش میدی؟!
SH: حذفش میکنم...
John: حذف هم کنی فایده نداره. محض اطلاع: یک نفر یه اسکرین شات گرفته ، پرینت کرده زده به دیوار ناهارخوری اسکاتلندیارد :)



آپدیت -2017/08/16 - 08:30 :
دیشب رسماً دو بار با سلاح گرم و سرد تهدید به مرگ شدم! میخواین همینجا جوابو بگم و خلاص؟ این فقط یه بازیه! نه بیشتر.
SH_

.....................
comments:


Greg Lestrad: پیش میاد رفیق. الآن روبراهی؟
John: هری جوابو میخواد، شرلوک. بهش بگم؟
Mrs Hudson: کدومو میخواد؟ اولی میشه xxxxxxxxxxxxxxxxx



آپدیت -2017/08/16 - 01:19 :
نمیدونم پیشنهاد خرید لپتاپ برای خانم هادسون مال کدوم احمقی بود.
SH_

.....................
comments:

Molly Hooper: فکر کنم مرورگر من خرابه. من هر چی جوابو میزنم باز نمیشه.
SH: آه...جاااااااااااان!
John: به مرورگر ربط نداره مالی. شرلوک، خب راهنمایی کن ملتو!
SH: هرکس راهنمایی خواسته، راهنمایی کردم. نخواسته هم کردم!!
Mrs Hudson: آره، به درد خیلی ها هم خورده..
SH: خانم هادسون، تصور میکنم به مسابقات تلوزیونی که به زور میخوان جایزه بدن عادت کردید. بازی اینه. نه رقابت نفسگیرِ-!- قابلمه فروشی با سیستمهای #...*  توی تلوزیون!
Mike Stamford: سلام.. من چرا هر چی جوابو میزنم باز نمیکنه؟....



آپدیت -2017/08/16 - 03:50 :
غلطه غلطه غلطه غلـــــــــــــــــــــــــطه!
SH_



آپدیت -2017/08/16 - 03:57 :
نه، نه نه نـــــــــــــه!!!!! .......... اون اسلحه ی من کو؟؟؟؟!!!!!
SH_



آپدیت -2017/08/17 - 04:28 :
هنوز زنده ام.
SH_

................
comments:


Mrs Hudson: اگه زنده ای بیا این بسته ای که سفارش دادی رو تحویل بگیر. سنگینه.
Johne : چی سفارش دادی.... که... سنگینه، شرلوک؟!...
SH : یخ. کلی یخ.
Johne : این راهنمایی تصویریت چقدر برام آشناست...
Mrs Hudson: یکیتون بیاد اینو تحویل بگیره!!...
Johne : ...هوم... عجیبه... هنوز دارم فکر میکنم...
SH : برو بسته رو بیار بالا، جان.
Johne : چرا من؟!
SH : چون دخترت بعد از یک ساعت گریه کردن الآن روی پای من خوابش برده!